Skip to Main content
Skip to Navigation
Toggle navigation
HAL
HAL
HALSHS
TEL
MédiHAL
Liste des portails
AURéHAL
API
Data
Documentation
Episciences.org
Episciences.org
Journals
Documentation
Sciencesconf.org
Support
Sign in
Sign in
Sign in with ORCID
se connecter avec Fédération
Create account
Forgot your password?
Have you forgotten your login?
fr
en
Homepage
Browse
Document list
By document type
List by authors
By year
List by subject
Simple search
menu-label-8
menu-label-9
menu-label-10
menu-label-11
menu-label-12
menu-label-13
menu-label-14
Homepage
Last submissions
Caio Natale, Paula Mello, Silvia Luzia Frateschi Trivelato, Patricia Marzin-Janvier, Daniel Manzoni-De-Almeida. Evidence of Scientific Literacy Through Hybrid and Online Biology Inquiry-Based Learning Activities. Higher Learning Research Communications, 2020, ⟨10.18870/hlrc.v11i0.1199⟩. ⟨hal-03096588⟩
Hugues Pentecouteau. Comment chercher ensemble ? De l’utilité sociale des sciences humaines et sociales. Éducation permanente, Arcueil : Éducation permanente, 2020, Croisement des savoirs et recherches coopératives, 225 (2020-4). ⟨hal-03020689⟩
Mael Le Paven, Yvon Léziart. L’analyse didactique des dyades entraîneur / lanceur de haut niveau comme contribution à une didactique comparée des lancers. eJRIEPS, Université de Franche Comté, 2010. ⟨hal-02977052⟩
Luc Trouche, Ghislaine Gueudet, Birgit Pepin, Hussein Sabra, Jehad Alshwaikh. المقاربة التوثيقية للديداكتيك. DAD-Multilingual, 2020. ⟨hal-02975689⟩
Number of fulltext
629
Number of reference
Submissions evolution
Submissions distribution by document type